Zuheizertreffen in Steinhart 20.-22.3.09 (nähe Rosenheim)

  • @ BigTom


    Geh weida .... du woasd doch wo Pfaffing is ... und nachad fahrst hoid weida auf Stoahart do iss da letzte Hof obm auf da Kuppn (Berg is no koana obwoi für manche Preissn is des scho a Mount Everest ...)
    und nachad sogn de Füchs guad Nacht ...



    RE: Na endlich a Deitscher der mi ä a mal verschtäid. Red hald nauh glei
    a mal mit mir nauh kenn i mi a as. Im Übring nummal zruck zu kumma wecha dein Moutn Everest moinst das e den mit mein Vrontschobara back? Wenn ja nau is ja guad.


    PS: Und firn Rest güld aiz is a mal a Rau mid der Stichlerei blos weiltz ihr nix Verschtäids kinna mia nix dafir. Lernz halt dann Deitsch!


    PS.PS: ZiTAT ANDI "We kommes from Bayaria it`s near Germany"

    ;)Wehe wenn noch einer behauptet in seinem Motorraum wäre kein Platz

  • Zitat

    Original von TomT4LR


    @ Missy
    und den guten roten Tropfen nicht vergessen :daumendrueck: :daumendrueck:


    Tom mit guten Tropfen schauts schlecht aus mir san immano am Umbaun von unsara Hazienda oda besser am ausbaun das ma endlich neikönna do bleibt koa zeit zum Zaubertrank braun mir fallt aba trotzdem irgendwas ein :daumendrueck:

    • Offizieller Beitrag

    harhar !




    ihr seit scho an lustiger haufen da in dem land hinter den bergen bei den sieben zwergen........ :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D




    won i a zeit hätt, dats i a kumma un bei erm seal wieder heya mache :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

  • @ Mario


    Na Dann nimm Dir doch die Zeit! :daumendrueck:


    @ Missy


    Also n lecker Likörchen ich glaub ich bring da auch mal was mit!! ;)

    ;)Wehe wenn noch einer behauptet in seinem Motorraum wäre kein Platz


  • Und das heist auf Deutsch ????

    • Offizieller Beitrag
    Zitat

    Original von Black Magic


    Und das heist auf Deutsch ????



    hey anno,



    des geht doch noch, aber les das mal hier :



    Maiandacht. Olle singas recht schee wia Zeiserln. Aaf oamal krachts und schewats. Da Deifl erscheint. Olle plärrn und laffan midsammtn Bfarra aus da Kircha. Nur a oids, dirrs Mandl sitzt in da hindastn Benk und rirt se ned. Sagt da Deifl zu eam: "Kennst me ned?" "Doch!" sagt des Mandl, "du bist da Deifl!" "Und host du koa Angst voa mia?" "Naa! I bin seid zwoaradreißg Joar mid deina Schwesta voheirad, do do howe vor dir koa Angst nimma!"





    harhar :D :D :D :D :D :D :D

    • Offizieller Beitrag
    Zitat

    Maiandacht. Olle singas recht schee wia Zeiserln. Aaf oamal krachts und schewats. Da Deifl erscheint. Olle plärrn und laffan midsammtn Bfarra aus da Kircha. Nur a oids, dirrs Mandl sitzt in da hindastn Benk und rirt se ned. Sagt da Deifl zu eam: "Kennst me ned?" "Doch!" sagt des Mandl, "du bist da Deifl!" "Und host du koa Angst voa mia?" "Naa! I bin seid zwoaradreißg Joar mid deina Schwesta voheirad, do do howe vor dir koa Angst nimma!"


    Maiandacht . Alle singen recht schön.......? Auf einmal krachts und raucht es.
    Der Teufel erscheint. Alle schreien und laufen mitsammt dem Pfarrer aus der Kirche. Nur ein kleiner dürrer Mann bleibt in der hintersten Bank sitzen und rührt sich nicht. Sagt der Teufel zu ihm : "Kennst du mich nicht ? " "Doch " sagt der Mann, "Du bist der Teufel" " Und ,hast du keine Angst vor mir? "
    "Nee! Ich bin seit 32 Jahren mit deiner Schwester verheiratet , da hab ich vor dir keine Angst mehr"


    So recht ?


    Gruß
    Urs


    wia Zeiserln passe

  • oder geht es hier nicht mehr um das zuheizertreffen :wall:


    das kann ja was geben, diesen treffen.....
    so viele seltsame sprachen auf einen haufen


    ich bring mal sicherheits halber meine shisha mit, natürlich nur mit legalem rauchzeug!!!!!!
    :wech: :wech:

    Eine Zigarette verkürzt dein Leben um 11Minuten
    Einmal Sex verlängert dein Leben um 15 Minuten

    Raucher fi... um euer Leben

    • Offizieller Beitrag

    mei buah ,



    recht host scho, i werd an neien thema auffimoche...... :D :D :D :D





    sorry fürs ot !!!

  • Richtig jetzt ist mal schluss mit blödeln. Also ich komm !
    Melde mich offiziell an. 1B 1-2E is noch nicht ganz sicher ob 2 1ner aufjeden Fall.


    :daumendrueck:


    Mario wie schauts mit Dir aus? ;)

    ;)Wehe wenn noch einer behauptet in seinem Motorraum wäre kein Platz

    • Offizieller Beitrag
    Zitat

    Original von Greenbus26
    Richtig jetzt ist mal schluss mit blödeln. Also ich komm !
    Melde mich offiziell an. 1B 1-2E is noch nicht ganz sicher ob 2 1ner aufjeden Fall.


    :daumendrueck:


    Mario wie schauts mit Dir aus? ;)






    mei buam,


    i daat scho orrerwei gern kumma, ober zerscht mus i orbeidn, und d noch hots mei weiberleits an geburtstoach 8) 8)



    ober i sogs da , mir daatn uns scho amoi iwwrn weg laafa...... :D :D :D :D

    • Offizieller Beitrag




    also ich machs teils teils, die witz sann geklaut, weil soviel mist hob i a need in mei kopf :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D



    harhar,



    mim schreibn is das auch net so einfach, da muss ich auch viel überlegen.... :D




    aber ich find die sprach scho lustig, un mir mochts an spoass :D :D :D :D :D